2010. szeptember 11., szombat

Egy egyszerű hét után


Nem jelentkeztem eddig ezen a héten. Nem mintha nem ért volna öröm, vagy nem találtam volna valami apró szépséget, csak a szürkeség miatt kevesebb lehetőség van fotókkal megmutatni azt, ami kedves nekem; az írásra pedig nagyon nehezen szánom rá magam.
Ez a hét egy lehetne a sok közül, ha nem igyekeznék tanulni mindenből. Erre pedig mostanában nagyon próbálok figyelni.

Boldog vagyok, hiszen még mindig szerelemben élek.

Büszke vagyok, mert hétfő óta olyan egészségesen étkezek, hogy az csuda. A sok nyers zöldségtől és gyümölcstől pedig valami harmónia-féle kerített hatalmába, de még nem akarom elkiabálni:-)

Csacsogós is vagyok, mert a héten ismét gyarapítottam a találkozások számát két bloggerinával, akiket nagyon megszerettem, és akiket barátnőimnak nevezhetek.

Teremtő hangulatban is vagyok, mert ma az üvegékszer tanfolyamon megtanultam üveget vágni.

Hálás vagyok, mert pénteken, mikor eleinte nem sikerült túltennem magam a rossz hangulaton, egy ismeretlen nagymama rántott ki a negatív gondolatok közül a maga életvidámságával. Nem is értem, hogy csinálta, hogyhogy pont engem választott, és hogyan sikerült neki kedvesnek, és cseppet sem tolakodónak vagy kíváncsinak lennie. Csak egy angyal lehetett:-)

Jó pihenést és újabb szép hetet kívánok!



2 megjegyzés:

Rita írta...

Nem volt ez olyan rossz hét ;)

Gesztenyelány írta...

nem, egyáltalán nem:)