2010. szeptember 12., vasárnap

Egy napsütéses vasárnapon

Vége, végre, kisütött a nap! Nem is mertem remélni, hogy ekkora szerencsénk lesz.
Délelőtt jógafesztiválon voltunk, ahol jólesően átmozgattuk magunkat, és megismerkedem azzal az oktatóval, akivel holnaptól kezdve minden hétfőn találkozni fogok.
Majd jöhetett egy jól megérdemelt kávé, és a Gozsdu udvar a Goubával. A nap zárásaként pedig egy finomat ettünk a Napfényesben.
És hogy mitől válik mindez még tökéletesebbé? Attól, hogy holnap még nem megyek dolgozni:-)


5 megjegyzés:

Tisss írta...

Rád találtam :)

Rita írta...

Ez egy jó nap lehetett :) Sajnálom, hogy kihagytam, pedig amint láttam voltak ismerősök is a Goubán! :(

Gesztenyelány írta...

Tisss: igen, én vagyok én:)

Rita: pedig ehettél volna a híres hamis túrógombócból. De majd bepótoljuk!

keriann írta...

De joooooo! kivel voltál?

Gesztenyelány írta...

egy másik Ritával:-)