2010. augusztus 16., hétfő

Antalvalisan

Tegnap este ismét begyűjtöttem egy kis "antalvalis" lelkületet, szó mi szó, már rámfért. Vali alábbi tv-s szereplése indította el bennem ismét a kedvet, hogy "gondolkozzak" és válogassak jobban.



Tényleg sok terméket nem használok már, de sajnos amikor már fárasztó jobb megoldásokat keresni, elfogy a hitem, és megelégszem a nagy kozmetikai cégek termékeivel. Pedig mi sem bizonyítja jobban, hogy nem lehet jó, hogy agyon krémezzük magunkat, mint az, hogy például most, amikor a nyaralás alatt semmilyen sminket nem használtam (kivéve a búcsú estén szemceruzát és spirált), az arcom hébe-hóba kentem be, amikor eszembe jutott (leginkább csak naptejjel, ami sajnos nem volt natur, csak színezőanyag- és alkoholmentes), na szóval mostanra vált olyan puhává az arcbőröm, mint már nagyon régen nem volt. Úgyhogy most jó ideig nem fogom a kezembe venni az alapozót.
Emlékszem, 15-16 évesen már titokban sminkeltük magunkat, és 12 évnek kellett nálam eltelnie ahhoz, hogy megbéküljek az arcommal, tisztán, natúran.
Szerencsém van, mert a párom támogatja a "csupasz bőrt", és meg sem lehet közelíteni, ha krémes valamim.
Szóval most így vagyok, kcsit antalvalisan ismét.

2 megjegyzés:

B. írta...

Ilyenkor azért jó érzéssel tölt el, hogy amennyire tehetem odafigyelek arra, hogy mit használok. Persze tisztában vagyok vele, hogy ezek sem 100%-osak, de azért jobb mint a semmi. :) Köszi ezt a kis videót.

Gesztenyelány írta...

Örülök, hogy "jól jött" Neked is! Te miket használsz?