2010. augusztus 18., szerda

Pécs


 Tegnap hazajöttem látogatóba anyuhoz, és mivel most nem volt annyi programunk, délután egy kicsit csavarogtunk Pécs belvárosában: múzeumban voltunk, néptánc együtteseket néztünk, és csak úgy élveztük a jó időt. Nagyon szeretem a város hangulatát, és idén nyüzsgőbbek a terek a programoknak köszönhetően. Sajtos és boros standok, kürtőskalács, sok turista...egy kicsit én is annak álltam: kiskoromban fotóztunk utoljára Pécsen, hát most pótoltam valamelyest az elmaradt éveket.











3 megjegyzés:

Kőrösi Mercédesz írta...

A mi városunk! Örülök h tetszett a hangulata, holnap kezdődik a Mediterrán Hangulatok fesztiválja is, kézművesek, táncosok a Széchenyi téren!! Hip-hip...!!!! Érezd jól magad! Most hol élsz?

Kőrösi Mercédesz írta...

Ja, Bp... bocs! ;)) Akkor kicsit most nyugalmasabb napjaid következnek...

Gesztenyelány írta...

Ma megyek is vissza, de ott is fesztiválzás lesz: ma kezdődik a Mesterségek ünnepe:)