2010. augusztus 16., hétfő

"Beugrom a Borókába"

Van az úgy, hogy az ember lánya beleszeret egy üzletbe. Én így jártam 1-2 hónapja a Boróka Otthonbolttal, de már írtam is erről egy korábbi bejegyzésben.
A tulajdonos, Gabi rendkívül kedves, segítőkész és nagyon rugalmas. Kaptam már tőle katalógust is, így ma a rendelésemet átvenni mentem csak be a boltba.
Mit is mondjak?! Első látásra tudtam, hogy ez kelleni fog nekem. Ugyan most sem tudom még a végleges helyét vagy funkcióját, de imádom!
Ő az, egy 57 cm-es kisasszony:


6 megjegyzés:

Réka írta...

Ez nagyon-nagyon szépséges!:-)

Gesztenyelány írta...

Ugye? Én szerelmes vagyok:)))

Réka írta...

Nem csodálom! :-)

Rita írta...

Nagyon tetszik!!! És rajta van a láncom :))

Gesztenyelány írta...

Bizony! Még mindig nagy kedvencem!

B. írta...

Nagyon szééép. :)