2010. augusztus 28., szombat

Vegafesztivál

Teljesen fel vagyok dobódva, mert egy nagyon jó nap van mögöttem. Vegafesztiválon jártunk, és nem tudom, hogy magam hoztam-e ilyen állapotba, vagy az érdeklődők és az előadók energiájával zsúfolt levegő-e az oka, mindenesetre úgy hatott rám, mint egy jó adag boldogsághormon.
A napot tibeti hangtál meditációval kezdtük, ami egy fantasztikus dolog! Később a makrobiotikával ismerkedtünk és a nyers ételek hatásaival. Részt vettünk egy órás jógafoglalkozáson, és persze körbejártuk a standokat: volt sok tanácsadó, táplálékkiegészítőkkel foglalkozó cég, alapítványok stb.
A Vegafood-nál ebédeltünk (ahogy én egyébként minden olyan hétköznap, amikor nem otthonról viszek ebédet), ölelést is kaptunk egy idegentől, szóval élményekkel és egy (vászon-)táska vásárfiával gazdagabban tértünk haza.
Sok ilyen napot még! (apropó: a fesztivál még holnap is tart, mindenkinek ajánlom. További infó itt)


3 megjegyzés:

Szezám írta...

Imádom a zöldségeket, meg a gyümölcsöket, de nekem a hús is lételemem. Azért szívesen körbenéztem volna ott :)

keriann írta...

Ön pont a 3 evvel ezelotti vegafesztivalon voltam, azota nem ettem hust :)

Gesztenyelány írta...

Engem megint egy kicsit összezavart az a sokféle elmélet, ami elhangzott ott. Nehéz kiválogatni, hogy mi válik a hasznomra.