2010. augusztus 31., kedd

Kókuszgolyó kölesből

Elmaradtam a vasárnapi receptemmel:)
A Vegafesztiválon és az ott vásárolt receptes füzeten felbuzdulva reformsütit csináltam ezen a hétvégén: kókuszgolyót kölesből. Sokan megkérdezték, hogy olyan-e mint az eredeti. Természetesen nem olyan, hiszen nem abból van:)

A recept tehát a Napfényes receptek egyike, abban ugyan karobpor szerepel, nekem az nem volt itthon, ezért kakaóval csináltam.


Hozzávalók:
- egy bögre köles
- 1-1 marék napraforgó- és tökmag
- mazsola ízlés szerint
- 1 dl méz
- fahéj ízlés szerint
- 2-3 ek. cukrozatlan kakaópor
- 10 dkg kókuszreszelék

A kölest háromszoros mennyiségű vízben megfőzzük, majd összekeverjük a többi hozzávalóval. Golyókat formálunk belőle, és megforgatjuk a kókuszreszelékben. És kész is! :-)


3 megjegyzés:

pipacs írta...

Hát ez nagyon jó lehet!
Ki fogom próbálni, pláne hogy elkezdtem fogyózni!!! :)

Kőrösi Mercédesz írta...

Ezt én is meg fogom csinálni, de jó hogy leírtad! Köszi:)

Gesztenyelány írta...

örülök, hogy ígéretesnek találtátok:-)